Facebook Twitter Gplus Google Maps E-mail RSS

ICT-Beheer

Beheren is vooruitzien. De ongestoorde werking van servers en werkplekken vereist regelmatig en kundig systeembeheer. I&O Netsys verzorgt het periodiek beheer van uw netwerk, zodat u en uw medewerkers ongestoord hun werk kunnen doen.

Servicelevel Agreement (SLA)

U vindt in de beheerovereenkomst altijd de volgende componenten terug:

Systeembeheer

Een ervaren beheerder komt periodiek bij u op locatie voor systeembeheer, netwerkbeheer en het voor het uitvoeren van de kleine werkzaamheden. Hij adviseert u en uw medewerkers over het gebruik van het netwerk en uw kantoorsoftware. Samen met uw accountmanager zorgt hij voor een optimale ICT-infrastructuur.

Helpdesk

Onze helpdeskmedewerkers zijn ervaren en vriendelijke dienstverleners met een passie voor techniek. Op werkdagen van 08:00 tot 18:00 zitten we klaar om u vragen te beantwoorden. Ook buiten kantooruren kunnen we ondersteuning bieden: 24 uur per dag, zeven dagen per week.

Periodiek niet snel genoeg?

Steeds vaker komt het voor, dat werkzaamheden niet kunnen wachten tot het eerstvolgende bezoek van de systeembeheerder: met een I&Online Beheer overeenkomst verzekert u zich van een nog snellere dienstverlening.

Opbrengsten en kosten

De exploitatiekosten van een goed ingericht en goed beheerd netwerk zijn goed budgetteerbaar en betaalbaar. I&O Netsys hanteert een unieke calculatiemethodiek die u optimaal inzicht geeft in de vaste en variabele kosten van onze inspanningen. De opbrengst is een betrouwbaar netwerk, waarop u dag in, dag uit kunt rekenen. Dat is ‘t waard.

Meer weten?

Bel ons voor het maken van een afspraak.