Facebook Twitter Gplus Google Maps E-mail RSS
Home Q&A LaundroMail

Q&A LaundroMail

Q: Welk onderhoud vindt plaats aan LaundroMail?
A: Tenminste wekelijks worden virus- en spamdefinities, deels geautomatiseerd, bijgewerkt. Daarnaast worden “false positives” en “false negatives” (dus verkeerd beoordeelde e-mails) gevoed om het systeem te laten leren;

Q: Hoe kan ik “false positieves” doorsturen naar mijn mailbox:
A: Direct vanuit het e-mail rapport dat u wekelijks krijgt of via de laundromail server;

Q: Hoe kan ik inloggen op de LaundroMail server?
A: U kunt inloggen met hetzelfde e-mail adres en wachtwoord dat u gebruikt om in te loggen op kantoor of op I&Online Exchange;

Q: Hoe komt het dat ik ondanks het LaundroMail spam-filter toch spam krijg?
A: Er wordt met spam veel geld verdiend, daardoor wordt ook voortdurend “geinvesteerd” in nieuwe technieken om de spamfilters te omzeilen.

Q: Wat is een “false positive”, wat is een “false negative”?
A: Een false positive is een e-mail dat als spam gezien wordt terwijl het eigenlijk een regulier e-mails is. Bij een false negative is het andersom: spam die niet als spam herkend is;